Tieto stránky používajú súbory cookies. Tým, že na stránkach zotrváte, vyjadrujete súhlas s tým, že ich môžeme používať. Viac informácií tu:
Zavrieť
Commander banner 1
Commander banner 2
Commander banner 3
Commander banner 4
Commander banner 5
Commander banner 6
HOTLINE
+421 55 3333330
hotline@commander.sk
Phone
Prihlásenie

IT & Telco Conference 2018

Opäť s účasťou našej spoločnosti, COMMANDER SERVICES S.R.O.

 

Dňa 08.novembra 2018 sa v hoteli TATRA v Bratislave pod záštitou organizátora, spoločnosti In Form Slovakia, s.r.o., konal už 11. ročník konferencie IT & Telco.

 

Bezplatné školenie na systém Commander: ušetrite veľa práce, peňazí a nervov.

Dňa 30.11.2018 si Vás dovoľujeme pozvať na bezplatné školenie:
Ovládanie systému Commander Control Car, úroveň - pokročilý.

Oznámenie spoločnosti Commander Services s.r.o. k výpadku signálu.

Vážený obchodný partner,

za spoločnosť Commander Services s.r.o, ktorá prevádzkuje GPS satelitný systém Vám touto cestou oznamuje zistenie týkajúce sa výpadku GPS signálu na niektorých riadiacich jednotkách.

Vážený obchodný partner,

touto cestou Vám oznamujeme, že s účinnosťou k 25.05.2018 nadobúdajú účinnosť nové Všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) spoločnosti Commander Services s.r.o.

Vážený obchodný partner,

v súlade s nariadením Rady EÚ a Európskeho parlamentu č: 2016/679, a zákona č: 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov sme boli, ako poskytovateľ služby, povinný uskutočniť minimálne zmeny v systéme Commander Control Car.

LOGISTIC Conference 2018

Vážený klient, vážená klientka,
dovoľte nám pozvať Vás na TOP stretnutie odborníkov z oblasti logistiky a výroby!
Commander Services i tento rok ako GENERÁLNY PARTNER konferencie.

Oznámenie o prechode práv a záväzkov POZOR ZMENA!

 

Ako nám ukradli auto

Ráno som ako každý deň vstal a s veselou náladou vyrazil v ústrety novému dňu. Život ma mal opäť poučiť, ale nebudem predbiehať. V rannej špičke som postupoval v kolóne od Lamača a očakával
telefonát alarmu z Waypointu. Viete, človek si zvykne a čaká na to. Urobil som si waypoint na domov a pravidlo, že keď ho opustím, zavolá mi alarm. Aké jednoduché a účinné. Otrasové čidlo ma už varovalo pri nástupe do auta a tak som prežíval svoj každodenný ranný rituál. Fungovalo to dobre. Bolo sedem hodín a zrazu telefón. Tak to je pekne waypoint a chcel som ho vypnúť. Ale aká náhoda, volá HOTLINE. Tak to je zlé, blesklo mi hlavou, to nie je štandardné. To nie je dobré.

„Ukradli auto, volali sme políciu podľa postupu a vy ste kúsok od toho miesta. Máme signál a je to na adrese…“ Už som vedel, že ide opäť do tuhého. Zmena smeru jazdy a rýchlo k cieľu. Behom niekoľkých minút sme boli aj s IT technikom na mieste. Nemali sme síce vybavenie na hľadanie vozidla pri sebe, ale keď máme signál, tak nemusíme. Za šesť minút sme boli tam. Cez zápchu sme sa predierali nie práve vhodným spôsobom, ale situácia bola vážna. Ukradli auto síce o 3-tej hodine ráno, ale keď to nie je vymontované, tak to nájdeme.

Na mieste už bola policajná hliadka a tak sme rýchlo zistili, čo sa stalo. Bez vybavenia - cez telefóny - sme určili poslednú pozíciu. Rozhliadol som sa okolo seba a vedel som, že je veľmi zle. Desiatky podzemných garáži, nedostupne zamknutých a záložná batéria už ide štyri hodiny. Podľa technikov bol systém odpojený od napájania vo vozidle o 03:40 hod. a tak čas bojoval proti nám. Vedeli sme, že je auto na dosah, ale nevedeli sme, kde presne. Satelity neurčovali pozíciu presne, pretože auto bolo pod zemou, ale vedeli sme, že sa nachádza v okolí stoviek metrov.

Argumentovali sme, snažili sme sa vysvetliť situáciu. „Musíme otvoriť tie garáže všetky. Musí tu byť. Je tu určite.“ Zúfalstvo dovŕšilo maximum a aj keď sa polícia snažila, nemohli sme otvoriť zamknuté garáže. Bolo mi do plaču. Bezmocnosť, ktorá ma obklopovala, bola taká silná. Vedel som, že je tu. Nerád sa vzdávam. Tak nerád sa vzdávam. Zlosť ma pohlcovala a chcelo sa mi plakať. Prečo klient nemá waypoint? Prečo nám nezavolal ráno o tretej hodine? Prečo polícia nemôže ísť do tých garáži? Prečo? Bezmocne som sedel a sledoval ako uteká čas. Tento krát sme mali takú šancu, to sa nebude opakovať. Sklamaný a zničený sme odišli na firmu. Komunikácia ustala a záložná batéria sa vybila. Je koniec. TAK VEĽMI BY SOM CHCEL, ABY KLIENTI ROZUMELI SYSTÉMU TAK AKO MY. Keby si kúpili security waypointy, nastavili ich… keby... Nechcel som sa vzdať a ešte odpoludnia sme vyrazili na vlastnú päsť. Vybavení tým, čím potrebujeme, sme hľadali, čo sme mali. Pracovníci polície nerozumeli našej naliehavosti a vytrvalosti. „Veď ste urobili všetko čo ste mali, prečo ešte hľadáte to auto?

Nemusíte mať výčitky, povedzte nadriadeným, že ste urobili omnoho viac, než ste mohli.“ Nepochopenie nás uviedlo do reality. Zohnali sme telefónne číslo na správcu garáži, poprosili ho, aby nám ich odomkol a pokračovali sme v hľadaní. Do večera, po pracovnej dobe, mimo
realitu všedného života, sme stále dúfali. Ale prehliadnuť všetky garáže sa nám nepodarilo, bolo ich veľa a nezohnali sme domovníka od všetkých podzemných celkov. Smutní a vyčerpaní sme sa vracali domov. Taká šanca. To auto tam niekde je, ešte sa nám ho podarilo lokalizovať o druhej popoludní, na posledný záchvev záložnej batérie, ale územie bolo veľké a garáži veľa. Nabudúce musíme byť rýchlejší, lepší, nemôžeme začať prehrávať so zlodejmi. A čo poviem nadriadeným? Akým? Nemáme žiadnych nadriadených. Bohu? Klientovi? Až sa s BOHOM raz stretnem, poviem mu, že som sa snažil, ale neurobil som dobre svoju prácu, prepáč. A klientovi? Je nám to ľúto, nenašli sme ho. Škoda, že ste nemali waypointy a škoda, že ste si nekúpili otrasové čidlo. Ale po bitke je každý múdry…

 

 

Dátum: 12.8.2011