Commander banner 1
Commander banner 2
Commander banner 3
Commander banner 4
Commander banner 5
Commander banner 6
HOTLINE
+421 55 3333330
hotline@commander.sk
Phone
Prihlásenie


Commander app

  

 

Stiahnite si mobilnú aplikáciu

Commander pre Android alebo Apple

        

           

       

         

Monitorovanie vozidiel

 

Malé zhrnutie
Technické riešenie
Vyber riešení
Výhody nášho systému a služieb oproti konkurencii
Záverom
Úplným záverom
 

 

GPS monitorovanie vozidiel je v dnešnej dobe jedna z najdôležitejších investícií, ktorú môže každá firma urobiť. Optimalizácia nákladov na pohonné hmoty, servis vozidiel, ich efektívne riadenie, sledovanie servisných knižiek a v neposlednom rade spracovaná agenda okolo všetkých vozidiel cez knihy jázd, výpočty rôznych nákladov je dnes už nespochybniteľné.

Ešte nemáte monitorovanie vozidla? Prečo? Na Slovensku je k dnešnému dňu monitorovaných vozidiel podľa nášho odhadu asi 100.000 tisíc. Niekto môže namietať, že sa ho to netýka. Argumentuje tým, čí vie čo sa deje u neho vo firme, avšak týchto 100000 vozidiel sa priamo týka viac ako 10 000 firiem na Slovensku. To nie sú hocijaké čísla. Dávno sa nejedná o veľké spoločnosti, hrubým odhadom zistíte, že priemer sa pohybuje niekde okolo 10 vozidiel.

Už dávno je preč doba, kedy sa montovali prevažne kamióny. Rýchlo sa zistilo, že na osobných a dodávkových vozidlách firmy ušetria niekedy omnoho viac než na nákladných. Už nie sú ani tabu spoločnosti farmaceutického alebo IT sektoru, ktoré sa skôr bránili a v slepej viere verili, že ich zisky a kvalitní zamestnanci to nepotrebujú. Nie sú ani výnimkou spoločnosti o veľkosti dvoch áut. Prečo?

Pretože úspora práce a nákladov sú veľké. A úspory sa počítajú aj od jedného auta.

 

Len malé zhrnutie:

 

- Úspora PHM až o 50% (menej kilometrov, menej áut, efektívnejšie využitie)
- Úspora na servisoch (Menej kilometrov, autá dlhšie vydržia a štýl jazdy sa mení)
- Úspora nákladov (menej áut urobí viac práce, nemusíte kupovať viac áut, skôr nejaké predáte)
- Úspora času (park pod kontrolou, autá jazdia kam majú, zrazu toho všetci viacej stihnú - prekvapivo)
- Úspora práce (Evidencia knihy jázd, spotreby, kontroling, servisné úkony, report práce, report obchodných jednaní, cestovné príkazy, ďalšia administratíva)
- Úspora nervov (viete, kde kto je, kde má byť a môžete to online sledovať. Automatické reporty, kto, kedy, kam, o koľkej prišiel. Už nebudete počúvať že vaši technici, obchodníci, robotníci na stavbe, opravári, montážnici neboli tam kde mali byť)
- Úspora na daniach (Môžete všetky náklady na PHM dať do nákladov) 

Posledný argumet. Krádeže vozidiel sú stále na dennom poriadku. Takže aj takéto úspory sa môžu niekedy hodiť.

Technické riešenie:

Všetky systémy pracujú na technickom pozadí dnes skoro rovnako. Ak nechcete, alebo omylom nekúpite niektoré riešenie už dnes zastarané ako je offline monitorovanie, ktoré je úplne zbytočné (asi ako keby ste si kúpili pevnú telefónnu linku a potom od nej očakávali, že keď si vezmete slúchatko domov, bude volať) alebo Destopovú verziu (server u vás vo firme) riešenie ktorým si na seba v budúcnosti privodíte veľa starosti s funkčnosťou takéhoto riešenia. (Dnes na serveri prebieha každú minútu cca 1.500.000 operácii za minútu) (zálohovanie dát ide do 1.000.000 GB. A server sa skladá z niekoľkých desiatok strojov.

Ak teda budete chcieť kúpiť naozaj "normálne" riešenie monitorovania vozidiel, bude celé riešenie poskytovať dodávateľ. Je to pre vás veľmi prijemné, pretože len platíte za služby a o všetko je postarané. A u automobilu je namontovaná jednotka, ktorá komunikuje so satelitmi a autom a všetky uložené dáta na vnútornú pamäť on line posiela cez GPRS na servery spoločnosti commander systems. K tomu je štandardne využívaná technológia GPS, GLONASS, informácie z auta z riadiacej jednotky sa posielajú cez GPRS.

Ďalej sú všetky údaje prijímané na serveroch, ukladanie, triedenie do DTB a ďalej spracovávané serverom. Potom sú online poskytované klientovi cez internet v zašifrovaných protokoloch SSL a klient vo výsledku všetko vidí na akomkoľvek PC, tabletu alebo telefónu s ktorým je pripojený na internet.

Vyber riešení:

Riešení môže byť viacero druhov, od najjednoduchšieho monitorovania vozidiel po sofistikované riešenie, meranie pohonných hmôt, teplôt v nadstavbe alebo meranie hydrauliky, majákom, otváranie dverí, stráženie nádrží kamerami a podobne. Odporúčame, aby ste si vybrali v kontaktoch nejakého obchodníka a zavolali mu. Poraďte sa s odborníkom. Povedzte mu svoju predstavu a vypočujte si možnosti riešenia. Verte, že toto je kľúčom k vašej budúcej spokojnosti. Investujte do svojich potrieb aspoň 30 minút vášho času a pozvite si obchodníka k vám na firmu.

Kľúč k úspechu, k vašej spokojnosti

Systémy síce fungujú rovnako ale nie sú rovnaké, niekto ušetrí na google mapách licenciách a bude vám tvrdiť, že tie čiary na vašom monitore sú mapové podklady. Niekto zase nebude vôbec vedieť spracovať importy z tankovacích kariet alebo vám nebude poskytovať históriu alebo zálohovanie dát.

Kľúčom k úspechu je si prejsť systém s obchodníkom. Nechajte si ukázať aspoň dva-tri systémy. Rozdiely v riešení systému sú do neba volajúce a to čo niektorí nazývajú systémom monitorovanie vozidiel, to by som si nekúpil, ani keby mi zaplatili.

Nakupujte vtedy, keď sa vám systém bude páčiť. Pretože, ak chcete dosiahnuť úspory, budete s ním buď vy alebo vaši kolegovia denne pracovať. Nie je nič horšie ako si kúpiť systém a potom ho nepoužívať. Vyhadzovať peniaze z okna sa už dnes nenosí. To niektorí z nás robili dosť dlho a teraz sa všetci čudujeme prečo nie sú peniaze.

 Výhody nášho systému a služieb oproti konkurencii:

- Neobmedzené zálohovanie dát, 10 rokov
- 24 hodinový dohľad nad servermi
- 24 hodinová Hotline pre klientov, sedem dni v týždni, 365 dní v roku
- Servis hardware a sim kariet zadarmo pri vozidle naším technikom zadarmo, po celú dobu zmluvy
- Predaj len našim obchodníkom
- Servis a montáže len našimi technikmi
- Poradenstvo, odborné vzdelávanie, prístup do systému zadarmo po celú dobu zmluvy
- Stále sa vyvíjajúci systém. Vlastné oddelenie IT

Najlepší systém ocenený v Ruskej federácii ako TOP ONE user friendly
Prime medzinárodné skúsenosti s viac ako šiestimi krajinami Európskeho kontinentu

ZÁVEROM:

Už dnes vieme, každý deň, kedy vaše autá jazdia bez kontroly, je pre každú firmu strata finančných prostriedkov. Preto predpokladáme, v budúcnosti budú monitorované skoro všetky vozidlá a niektoré krajiny už pristupujú k tomu, že firmy musia mať monitorované vozidlá alebo je to minimálne podporované či doporučované.

Je to jednoduché. Bez mobilného telefónu dnes si nedokážeme predstaviť svet. Neurobíte obchod, pretože keď nezdvihnete, nájde sa niekto iný, kto zdvihne.

Niet sa čoho báť. Ak chcete prežiť v napätej konkurencii znižovania nákladov, bude pre vás kľúčovou témou niekoľkých ďalších rokov. Každý stratený deň vás môže stáť "život"

Úplným záverom:

Keď robíte prácu s láskou a snažíte sa vychovať tak celý pracovný kolektív, veríme že sa výsledky musia dostaviť. Commander team - keď sa práca stane koníčkom

-MV-

 

Volajte: 0905/422702, alebo pošlite vaše požiadavky na info@commander.sk, poprípade si vyberte v kontaktoch svojho obchodníka.

 

Prečo nehovoríme o jednotkách a neukazujeme ich na počkanie

Technologicky vývoj beží dopredu a aj vývoj monitorovacích jednotiek prekonal za posledných pár rokov dramatické zmeny. Snažíme sa myslieť na klienta a vždy máme na pamäti, že to môže byť posledná záchrana v prípade krádeže vozidla.

Z tohto dôvodu moc nezverejňujeme na obchodných rokovaniach, či na počkanie, s akými jednotkami pracujeme. Napriek tomu, aby ste vedeli, že vieme čo robíme, môžeme aspoň trochu načrtnúť históriu, ktorou sa tieto technológie uberajú.

Prvé jednotky sa začali objavovať niekedy v roku 2002 - 2004 a boli veľkosti tehly. Nepreháňam. Ešte v roku 2005, kedy sme začali montovať systémy do prvých áut, sme na túto technológiu hľadeli s úžasom.

Veľkosť jednotky o rozmere 20cm x 8cm x 5 cm nám prišla úžasná. Váha takejto jednotky sa pohybovala niekde okolo pol kilogramu. Dnes tomuto starému modelu, ktorý sme používali do roku 2007, hovoria tehla. Keď chceš zabiť zlého technika, hoď po ňom gb60-tku, sa hovorilo na technickom oddelení. Ukryť takú jednotku v aute bol nadľudský výkon. Boli to menej spoľahlivé než jednotky dnes. Rád zamŕzal GPS modul, horelo vnútorné relé alebo pamäte a antény vtedy pripomínali chápadlá chobotnice. Niektoré konkurenčné firmy montovali jednotky tak, že do strechy kamióna vŕtali diery a tieto antény dávali na strechu, aby autá bolo aspoň vidieť. Potom, aby netieklo pri daždi do kabíny, prekrývali tieto antény neslávne presláveným "kýblom" a v tej dobe také riešenie bolo pre odborníkov na smiech. Antény mali slabý dosah a veľmi často boli autá mimo signál, niekedy aj cele dni. Napriek tomu sa monitorovanie ujalo a slúžilo prvým klientom k spokojnosti.

Kdeže vlaňajšie snehy sú. Pokrok beží tak rýchlo, že sa dá povedať, že jednotky majú po dvoch rokoch nulovú hodnotu. Morálne opotrebenie je rýchlejšie než detská hnačka. Počítajte s tým, že ak máte staršiu jednotku viac ako 4 roky, môžete začať uvažovať o jej pomalej výmene.

Dnes je jednotka o rozmeroch 5cm x 5cm x 1cm. To je iná káva. Spoľahlivosť jednotiek sa zvýšila na 98%, funkcie ktoré skôr stáli trebárs aj 500, - euro, sa dnes pohybujú už od 109, - €. Navyše, ak je dobre namontovaná a ukrytá, je ťažko k nájdeniu a aj keď zlodeji vedia ako nájsť jednotku, trvá im to v prípade monitorovania vozidiel v priemere 30 minút. Držíme sa hesla, niekedy je dobre nevedieť. Ak klient výslovne nechcú vedieť a vidieť jednotku, nezaťažujeme ich zmysly.

Našou filozofiou je robiť prácu čo najlepšie a byť v obore lídrom v technológii, kvalite montáži, hardwaru a servisu. Ak si vyberiete dobrého dodávateľa monitorovania vozidiel, jednotku vám nebude nikdy zbytočne prezentovať.

Jediné, čo je dôležité, či pracuje na otvorenom alebo zatvorenom protokole. Nie je vôbec výnimkou, že netere spoločnosti, celkom zámerne pracujú s jednotkou, s ktorou nikto iný pracovať nemôže. Asi ako keď si kúpite napríklad počítač nemenovanej značky a potom zistíte, že bez operačného programu nemenovanej značky vám nebude fungovať.

Dnes v systéme používame jednotky od troch výrobcov a uvažujeme o ich rozšírení. Prečo? Pretože sme si vedomí, že veľa klientov k nám prichádza od konkurenčných firiem a my im väčšinou musíme povedať, že jednotky, ktoré si kúpili sú im k ničomu. Nebudú nikdy fungovať v inom systéme ako si kúpili. Už mnoho spoločností ťažko zaplakalo nad počiatočnou investíciou. Pretože neskôr zistili, keď nefunguje systém, servis a poskytované služby, nemôžu sa nijako brániť. Buďte chytrí, pýtajte sa na to pri rozhodovaní komu zveriť monitorovanie vašich vozidiel. Otvorený protokol vám v budúcnosti môže ušetriť veľmi veľa starostí.

My garantujeme, že v prípade, ak budete nespokojní s našimi službami, každá dobrá konkurenčná firma by sa mala na typy jednotiek ľahko pripojiť. Navyše garantujeme, že používame jednotky výhradne vyrobené v Európskej únii.

Commander team - s otvoreným pohľadom, poctivá robota